Tuesday, January 18, 2011

✿Borang Kahwin✿

 alhamdulillah...tadi dah g amek borang kebenaran kawen kat balai Islam..kena bayar lagi rm12.00...banyak gak ek kena bayar untuk borang kawen tu...hari tu dah bayar rm22.00 untuk borang pengecualian kursus kawen. xpelah..bak kata uppa..kawen sekali seumur hidup je...x yahla nak berkira sangat...huhu...
thanks ayah bawak na g balai islam tadi..jasamu tetap ku kenang...lepas g balai islam terus bawak ke rumah tok imam...tok imam kata dh beres...fuhhh...lega selega leganya...terus menjerit *SAYA DAH BOLEH KAWEN..YAEYYYY* tapi dalam hati je la..giler nk wat camtu depan ayah...heheh
http://www.emocutez.com
oh ya...tadi pun dah fax kan surat akuan untuk jadi jurulatih plkn...mintak2 diorg terima aku jadi jurulatih..banyak 2 diorg bayar...rm250 untuk satu sesi...nak duit! nak duit! haha....
http://www.emocutez.com

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

cik ana...nak kawen jugakkkk!!!

♥Ana el Zahra♥ said...

haha cik zozu...marilah kawen