Saturday, January 8, 2011

✿ Done!!!✿

wahhh...apa yang done tu??? hehehh...dah siap kemas2 barang..packing2 baju nak balik putrajaya esok...
excited ni nak tunggu esok..teruja sebab nak g shopping barang kawen &.....tettt...dapat jumpa uppa...heheee...rindu plak nak tatap wajah dia. aiseh..terjiwang plak.

dalam happy & teruja sebenarnya ada sedih & pening kepala gak ni..baju sanding kak aleeya x pos lagi ni...aduhla...tadi dah sms dia lagi sekali remind pasal baju sanding...mintak2 lah isnin ni dia dah pos..aminnn...akak..jangan wat saya macam ni..kang saya dah x tak beli baju ngan akak kang..haaa..ugut nih...huhu...aku ni dah la cepat gelabah. kalau boleh 2 minggu sebelum majlis nak sumer settle..tunggu nak langsung je..ahaks..boleh x macam 2? ikhlas aku cakap..sejak akhir2 ni aku rasa macam tidur x lena je..asal pejam mata dok pk pasal kerja kawen..itulah..selagi x setel selagi 2 dok pk...mintak2 esok jumpa semua apa yang kitorang nak cari...xde lah aku pening lagi nak pk pasal barang2 sumer ni...huhu

alamak! dah kul 10.00pm!!! nak tengok cerekarama dulu..daaaa
http://www.emocutez.com

No comments: