Thursday, January 27, 2011

✿Kenapa aku tak pandai masak???✿

uwaaaaa........http://www.emocutez.compercubaan untuk memasak selama 3 hari berturut2 telah menemui kegagalan.
itulah...dah lama sangat x masak kan...sape suruh. agaknya dah dekat setahun kot aku tak masak...hukhuk.
sekarang ni kena giatkankan usaha memasak..kalau x nanti kang kesian kat uppa...nasib baik dia jenis tak memilih makanan...& nasib baik mama uppa pandai masak. lepas ni kena belajar masak ngan mama ni. aku tak boleh belajar masak ngan che...anak manja...kang jap lagi bukan aku yang masak...kompem che yang amek alih kuali & senduk...aku masuk bilik.tup tup..aku turun time makan je.
teringat plak kat mak angkat kat machang. dah lama kot aku tak g rumah dia...bukan tak nak g...takde transport...aku kalau area KB bolehlah drive sendiri...kalau jauh...takuttt....huhu...
insyaAllah..uppa balik nanti nak ajak uppa g rumah ma...nak g menjemput dia ke majlis aku nanti...adik pun mesti dah besar...rindunya kat diorang
  http://www.emocutez.com

1 comment:

zOeY zAu YaH said...

saya pun x pandai msk..haha..
cik ana,saya pesan inai tu kat abg ipar..bli kat kelantan murah tau tpi x tau kat mana..