Monday, January 24, 2011

✿Makan Budak!!!✿

 http://www.emocutez.com 
Haha...seram tak tajuknya??? sebenarnya bukan makan budak tapi budak yang nak makan prosperity burger. Tadi lepas siap sopim menyopim tetibe je anak tekak rasa nak mencekik prosperity burger. dah alang2 ada kat kb... nak tunggu uppa balik lambat lagi...mingu depan baru dia balik..so..sorang pun soranglah..janji dapat makan. tapi take away je lah...malas nak makan kat situ kang abes comot sume. 

kali ni makan yang chicken plak...yang ni baru ok..penuh sos melimpah ruah. baru ada kick. yang kat kbmall dulu..masa makan ngan uppa...sos cipot tinonet je..x terasa langsung sos lada hitam legam nya

sebelum makan je sempat snap...tengah makan x de nak snap2 akibat makan dengan rakusnya sampai dah lupa nak snap bagai

*rasanya pizza ada menu baru eh? nanti uppa balik minggu depan bolehla ajak uppa makan pizza kat kubang kerian

http://www.emocutez.com

No comments: