Monday, January 24, 2011

✿ Mimpi Laila✿

Eh...salah taip tajuk plak...sepatutnya mimpi ana lah kan...aku yang mimpi..bukan laila.

okehla...nak citer pasal mimpi semalam...sebenarnya..mimpi ni dah berlarutan lama dah kot....sejak bulan puasa tahun lepas lagi...aku peliklah....nape ek aku selalu jer mimpi macam bergelar seorang pelajar balik...mimpi dok dalam kelas...mimpi dok study nak exam la...nak kata aku rindu nak belajar...tak plak...ingatkan dulu mimpi ni sebab dapat offer kpli...hurmmm...harremmm...x lepas interview.

aku pernah gak tanya beberapa orang termasuk e-mel sendiri kat ustaz kazim elias...tapi sumer takde jawapan untuk mimpi aku...oleh sebab itu..aku anggap je mimpi tu sebagai mainan tidur...cuma kekadang bila ia menjelma..terasa sketla x sedap...sebab bila mimpi je mesti terpikir je pasal mimpi tu...ikutkan hati nak je cari maksud mimpi macam tu....tapi sampai sekarang still x jumpa lagi jawapannya...x file sungguh

*misi mencari bunga bunga cinta untuk mendecokan bilik mengantim n pelamin akan diteruskan sekejap lagi :0

http://www.emocutez.com

No comments: