Friday, February 18, 2011

✿CONTEST MATA BULAT !✿

 http://www.emocutez.com



syarat syarat dia senang aje (saya copy ye tuan tanah)

1. buat simple ENTRY pasal contest ini. (ikut suke le nak tulis ape pun)
-ini yang saya tulis..heheh

2. LINK kan ia kepada saya (baru tau korang join ke x? )

3. pertaruhkan le 1 GAMBAR ( lebih pun xpe)

kebetulan time kawen ritu ada plak gambar mata bulat. so, pertaruhkan gambar yang ni je..manalah tau kot2 dapat hadiah kawen dari penganjur  ≧◡≦

4. FOLLOW saya yer :))
-i follow you (id:113)

6. tambahan syarat ! (update 16.2.2011)
FOLLOW CN
(sponsor hadiah CMB)
-dah follow gak (id:93)
syukran byk2 sudi taja hadiah. semoga rezeki anda dimurahkanNya...^o^

due date : 13 hb 3 2011
nasib baik sempat lagi join 

  http://www.emocutez.com

5 comments:

Aya said...

thanks for tagging me.. Insya-Allah ade mase sy try join contest nie :)

♥Ana el Zahra♥ said...

welcome :)

Amshyar Aminudin said...

THNX!
am try dah wat, hehe
btw, CUN sgt2 pic mata bulat kak na nih! bini sapo la ni :)

deeba Nur said...

hai, dh dtg check mta akak. :)

♥Ana el Zahra♥ said...

terima kasih byk2 deeba :)
semoga mata ini membawa tuah buat saya...aminnn... :)