Monday, February 14, 2011

✿Hari ni aku jadi suri rumah sejati✿

http://www.emocutez.com 
disebabkan semalam satu hari dok rehat je..tak kemas rumah...tak basuh baju..tak masak..maka hari ni  bertungkus lumus wat kerja2 rumah. lepas kanda g kerja pagi tadi..basuh toilet, mop lantai dapur..sebab baru terperasan yang dapur dah berminyak bebenor. tu pun sebab lupa nak pakai selipar dapur semalam baru tahu. kanda pun satu, x cakap lak dapur dah berminyak.

dah siap bahagian dapur, naik tingkas atas,basuh baju plak. nasib baik baju x banyak..just baju yang semalam je yang x berbasuh lagi. ingat nak kemas bilik tidur sekali..tapi tengok bilik tidur ok je x selerak lagi..jadi pak mood malas lak datang. so, turun bawah goreng telur panas nasi yang lebih kanda wat nasi goreng semalam je...malas nak masak untuk suap mulut aku sorang je. tunggu petang nanti nak wat nasi lemak untuk kanda. cadangnya nak masak semalam tapi overslept so, postpone hari ni...nasib baik kanda jenis x memilih makan. sonang koje den  ヅ

 http://www.emocutez.com

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

tugas bila dh bertukar status..
happynya..

♥Ana el Zahra♥ said...

huhu...x terasa penat bila tgk suami happy..tambah2 bila dia pn turut membantu :)