Monday, February 21, 2011

✿Sesi Luahan Perasaan✿

 AMARAN: ENTRY KALI NI BERUNSURKAN 18SG..SAPE2 YG ADA PENYAKIT KRONIK TAK DIGALAKKAN MEMBACA ENTRY INI

pagi ni bukak2 je FB..terbaca status kat fb seseorang....yang berbunyi
"Usah ceritakan semua kebahagiaan kamu krn bukan semua org berminat mendengarnya.. Kebahagiaan utk simpanan jiwa dan dibalas dgn kesyukuran.. Terlalu ghairah bercerita ttg bahagia, bimbang2 ada makhluk2 berhati kotor yg dlm diam akn memusnahkan kebahagiaanmu.. Kpd Allah kita berlindung" 


yessss!!! aku sangat2 lah bersetuju ngan kata2 tersebut...tapi yang wat aku tak setuju ialah..ada orang yang macam tak suka aku happy dan bahagia...& yang paling sedih sangat2 tu..yang tak suka tu plak ialah kawan aku sendiri..kawan yang pernah tidur sebantal...makan sepinggan. yeeeee...aku tau kau x kawen lagi..kau takde pakwe lagi...tapi kau takde hak nak halang orang lain hidup bahagia. yeeeeeee....aku tahu kau tak puas hati sebab aku senyap2..x canang kat wall yang aku nak kawen...tup2 announce kan aku nak kawen. tak macam kauuuuuu...hari2 dok canang lonely...gatal nak kawen tapi tak kawen2.


deyyyyy thambi!!!!! aku nak jiwang2 ngan laki aku..2 aku punya hal laaaa....kalau kau x suka...kan kau boleh hide. tapi kau x buat kan???? sebab apa??? sebab kau saje jeeeeee nak sakitkan ati kau sendiriiiii..sekarang kan dah kena...haaaaaaa...padan muka kau.......kau ingat aku tak tahu...yang kau add laki aku...kau anta inbox kat dia...konon2 kau bajet laki aku akan layan kau macam laki aku layan aku lah 2......wekkkk!!!!!!!!


disebabkan langau sekor ni..maka aku dah privatekan semua fb aku kat semua frenlist aku. tak suka sangat kan tengok wall post aku. okeh! fine! aku dah tak tunjuk dah. lepas ni ternganga la kau nak tau perkembangan aku. aku bet mesti lepas ni ko ngiau2 kat aku nk suruh aku bukak balik wall aku. macamlah aku tak paham lagi ngan perangai kau tu. tak peeee...kita tengokla nanti kau senang duduk ke tak...tak leh tahu aku wat apa sekarang...takleh tahu perasaan aku..huahuahua


ko memang tak paham macam mana perasaannya jadi bahagia sebab ko sendiri tak pernah pun nak cari bahagia. memang sejak dari zaman sekolah menengah lagi kan kau ni jenis yang suka condemn orang. kalau ada je laki yang nak kenal ngan kau...belum pape kau dah pikir negative pasal diorang. macam manalah bahagia nak datang pada kau kalau kau sendiri pun tak yakin yang kau akan bahagia dengan orang tu. lepas tu mulalah tak senang duduk tengok orang lain bahagia. cetttt!!!!


biasalah pengantin baru...memanglah tengah bahagia ngan life baru...mana tak happy ooiiiii...asal nak tdo ada orang manjakan...bangun2 tdo je ada orang dah senyum kat sebelah kita. boleh plak dikatanya aku pushkan diri aku untuk bahagia. helloooooo....ko tak paham baik dok diam2. jangan nak ajar aku... ko g tanya mana2 pengantin baru...g tanya sekarang!!! nak tengok diorang jawab..diorang happy ke tak jadi pengantin baru.


aku ni baru kawen 2 minggu cik kak oiii...bukan 2 tahun..of course la perasaan bulan madu tu masih lagi terasa...alangkan orang yang bercinta bertahun tahun pun bila dah kawen akan rasa macam baru bercinta semula...(cewah...mcm tau2 je aku ni) apatah lagi macam aku ni....bercinta lepas kawen...tentulah perasaan berbunga bunga tu makin meluap luap. perasaan orang baru bercinta plus perasaan orang baru kawen. ko paham???sah ko tak pahammm sebab ko nak bercinta pun haremmmmmmm apatah lagi nak kawen!

No comments: