Thursday, February 24, 2011

✿Yuna 'Penakut'✿



Oppssss....ni bukan entry kontoversi pasal penyanyi yunalis....
tapi......sape tengok citer Isteriku Zulaikha di tv9 semalam? citernya sangat best kan...walaupun rasa nak hempuk je tv asek dok flash back..rewind...rewind je....and endingnya yang x leh blah. nape mesti zulaikha mati? ye lah...anggap je la...ajal maut d tangan tuhan....hukhuk

terjatuh chenta lah plak pada OST cerite ni...Yuna memang best!!! i like u lah!

ni lirik lagu penakut dari Yuna..liriknya memang...kachinggggg

Tak semua kau rancang kan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
tidak adil tidak adil baginya

kau tak penah cuba memahami aku
cinta kau ucap kau tak penah tunjuk
dan bila tiba saat aku kehilangan
beban yang tak penah kau cuba ringankan

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
ini bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

2 comments:

Redbloodsnow said...

yuna mmg terbaik. asal lah dia tak menang time JL tue ek. sobsobsob

♥Ana el Zahra♥ said...

tu la...tau xpe...kalau nk dikira lagu yuna lg best kan...