Tuesday, March 1, 2011

✿cont...jawapan kepada 2 3 hari lalu meyepi dari blog✿

 http://www.emocutez.com
hari ahad tu (27/02/2011)...biasalah kan..hari minggu kanda ada kat rumah...jadi spent the whole time just for kanda..bergurau senda dan bermanja manja ngan kanda...ngahaha..petang tu anis & fina datang rumah...goreng keropok untuk diorang...makan keropok sambil tengok khurafat....abes tengok movie...dah tak tahu nak watpe plus tak nak bagi fina gaduh ngan anis berebut laptop nak main game....aku mekapkan fifi...haha..abehla kalau mummy dia tau ni...bagi anis main game & kanda dok sebuk goreng nasi goreng *kanda pandai goreng nasi...suka sangat nagn nasi goreng kanda*http://www.cute-smiley.com dah siap mekap..kanda pun siap goreng nasi...suap budak2 ni makan...anis plak suruh mekapkan dia lepas makan...tapi tak sempat nak mekap sebab time makan tu..papa diorang dah datang amek...cian anis..muncung je mulut dia tak dapat mekap...huhu...tapi dah janji ngan dia...nanti nak bawak g tasik..terus senyum...aihhh..budak2...cepat je senyum bila dipujuk kan?

itu je aktiviti ari ahad...hari isnin..kanda EL...so.dok rumah jaga kanda je....xde aktiviti lain..heheh
  http://www.emocutez.com

No comments: