Tuesday, March 1, 2011

✿Masakanku yang hangit di pagi hari✿

http://www.cute-smiley.com 
haaaa..tu la...sape suruh tak wat kan breakfast untuk laki...dah elok2 dah niat nak wat breakfast....tetibe je setan malas merasuk dalam badan..boleh plak bagi laki g kerja x siapkan sarapan pagi. ni Allah dah balas cash...hukhuk.

pengajaran buat bini2 semua...pentingkan perut laki dulu sebelum pikirkan perut kita sebagaimana laki pentingkan hati kita lebih dari diorang jaga hati diorang sendiri...

uwaaa...tetibe je rasa bersalah sangat2 kat kanda...terus anta msg kat fb kanda mintak maaf x siapkan sarapan pagi ni....uhuk2...kanda....dinda mintak maaf banyak2...merajuk ngan kanda di pagi hari....kanda balik petang nanti...dinda siapkan makan petang spesel untuk kanda eh....makanan peberet kanda...dari semalam lagi nak makan kan...petang ni kanda wat eh....(sebenarnya nak pujuk diri sendiri gak ni sebab rasa bersalah pada kanda)
  http://www.emocutez.com

2 comments:

niesz said...

susah nk jg perut laki nie..ekekek..

♥Ana el Zahra♥ said...

niesz...jujur..x susah sebenarnya...asal kita ikhlas...dia lgi susah kan..nak kena jaga hati kita je selalu...huhu
*masih dlm mood bersalah