Friday, March 18, 2011

Penat seharian kemas rumah

adeh...seminggu tinggal rumah..hari ni satu hari dok kemas rumah. biasalah..tinggal rumah kat orang laki...dapur abes bersepah..ruang tamu berhabuk. ni nasib baik kanda jenis tak suka sepah2 barang. cuma tu lah...berhabuk...kat dapur pun berminyak. sakit pinggang dok ngemop & menyapu. tapi hari ni setel tingkat bawah dulu...kepala dah wing eing dah nak sambung kemas tingkat atas. esokla plak sambung. rehat time....ngehngehngeh. hari ni malas nak masak...makan apa yang ada dalam peti ais je..makan kek...makan biskut..tunggu kanda balik petang nanti baru nak masak. ingat nak wat daging singgang..kat mana eh nak cari resepinya? kat resepi.com tak jumpa lak resepi ni

oh ye...tadi tengah kemas2 jumpa kotak2 hadiah wedding..ada yang tak dibuang lagi..terus amek wat projek hanger tudung..ngahaha...pernah tgk tutorial kat blog cik zozu..bolehla dari dibuang je kotak2 tu..huhu. sape2 nak try buat gak..silalah teroka blog cik zozu mata lawa 

4 comments:

ardinihumaira said...

bestnye tengok balik hadiah wedding kan. tengok kotak je terus ingat ni hadiah2 mana. hehe tak saba dni nak kawen :D

♥Ana el Zahra♥ said...

semoga dni cpt2 kawen :)
nnt jgn lupa jemput ana eh...boleh ana awak hadiah kotak besar...hihi

Redbloodsnow said...

buat hanger tudung? eeee ca menarik tu. ajarin donkkk...hehe

♥Ana el Zahra♥ said...

@Redbloodsnow zie...tgk kat blog cik zozu..ana ada letak link kat entry...nak wat tutorial serius x reti..huhu...