Monday, March 21, 2011

pening...mual

2 3 hari ni tak boleh ngadap laptop lama2 kompem pening2 & muntah2
tak boleh masuk dapur...rasa macam dok kat tempat pelupusan sampah. nape ntah sekarang ni x boleh bau dapur. asal nak masuk dapur je mesti sembur fabreeze banyak2 dulu baru boleh masuk.
tak boleh masak...kompem nak muntah..tambah2 bila nak siang ayam...rasa sakit sangat kepala ni bila main ngan ayam. tadi lapar sangat terpaksa masuk dapur..buat roti sweet sour...nasib baik sempat siap dulu baru rasa sakit kepala. lepas masak terus rasa nak cepat2 mandi sebab badan terasa bau busuk sangat2. sori kanda...rumah bersepah je hari ni..kat floor atas tak tahula apa nak jadi...langsung tak naik jenguk pun atas..tetibe terasa kemalasan tahap gaban.

ohhhh....sangat tak selesa dengan keadaan diri sekarang..tapi akan ku cuba tahan & bersabar....cuma tak suka tengok rumah bersepah..nak kemas x larat..bangun lama2 mesti kepala pusing2. harapnya minggu depan dah tak rasa macam ni lagi dah. kesian kanda....tak dapat nak layan dia...nak masak untuk dia

1 comment:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

sabar33!!!
inilah pengorbanan seorang ibu!!
tiada taranyaa..
sbb tu kita kena hargai ibu kita..
kalo xlalui smeua ni..
kita xkan tahu pengorbanan mereka..
tol x??


salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
‎(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog