Saturday, March 19, 2011

Sedihhhhhhhh ๏̯͡๏

pendrive ana hilang...uwaaaaaaa....rasa nak nangis je..dah la banyak gambar kat dalam tu...risaunya takut jumpa kat sape2...janganlah dibuat bukan2 ngan gambar2 ana kat dalam tu http://www.cute-smiley.com..kalau sape2 jumpe dia nak amek pendrive tu..amekla..ana halalkan...tapi tolongla delete semua barang ana...kalau takde sape jumpa...mintak2 la pendrive tu dah kena lenyek ngan kete. pendrive hilang tak risau...boleh beli lain..tapi barang2 yang ada dalam pendrive tu yang ana risaukan...hukhuk.ana dah transfer semua gambar dalam laptop kat dalam pendrive tu sebab ingat nak burn dalam cd..tak sempat nak burn dah hilang http://www.cute-smiley.com....ana tak salahkan jija pun...cuma terkilan je....sebab banyak benda penting kat dalam tu...ya Allah...lindungilah barang aku kat dalam tu....janganlah ada sape2 wat jahat ngan gambar2 aku...amin.....http://www.cute-smiley.com

4 comments:

niesz said...

insyaALLAH, xde ape2, try cri doan tuk cari balik brg yg hilang tu..mane tahu berkesan..

♥Ana el Zahra♥ said...

@niesz tq niesz....nanti ana try google doa utk barang hilang

♥Ana el Zahra♥ said...

@niesz tq niesz....nanti ana try google doa utk barang hilang

♥Ana el Zahra♥ said...

@niesz tq niesz....nanti ana try google doa utk barang hilang