Tuesday, March 22, 2011

http://www.cute-smiley.comsekarang ni dah tak boleh tidur dekat2 ngan kanda...mesti rasa rimas je..kalau dulu nak tidur asek nak kena kanda peluk je....tapi sekarang dah lain. kalau tidur kanda peluk rasa lemas je....huhu...sori kanda...bagi masa untuk org biasakan diri ngan keadaan ni dulu...insyaAllah..lepas ni akan kembali normal.

http://www.cute-smiley.comtetibe je tersedar tgh2 malam sebab lapar dan dahaga....kena stanby biskut ngan air putih...kalau tak makan rasa sakit sangat badan ni...lepas makan minum baru badan rasa ok. bangun pagi2 kepala akan rasa pusing2..oh..sangat tak selesa :(

http://www.cute-smiley.compagi tadi pagi2 lagi lepas solat subuh terus g mop dapur...dah tak tahan sangat tengok dapur ngan berminyaknya..dapur kena mop hari2 kalau tak macam tu lah...tak selesa nak pijak. lepas mop je terus kepala rasa pusing2...adoilaaaa...ingat nak kemas rumah hari ni tapi rasa macam dah tak larat dah ni..takpelah...wat slow2 dulu. kanda kata kena kuat...jangan manja sangat..huhu

http://www.cute-smiley.comhari ni wat bubur nasi je..malas nak makan nasi putih..hukhuk..tetibe teringat kat bubur nasi che :(

2 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

mula2 preggy mmg camni dear!!
akak lagi teruk hokeh..
alahan sampai 6 bulan..
makan jer muntah..
makan jer muntah..
terus bergantung kat obat alahan..
sekarang dah sihaatt..
tggu hari jer ni haa!!


salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
‎(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

♥Ana el Zahra♥ said...

sy nsb baik x teru sgt muntahnya. cuma cpt penat je