Wednesday, April 13, 2011

Alhamdulillah..dah masuk 9 minggu





patutlah semalam sakit sangat perut ni...rasa macam nak demam pun ada. bila tido menigiring..nampak macam benjol je...huhu..rupa2 nya baby nak membesar eh...baby wat mummy ngan daddy saspen je semalam tau. sekarang mummy dah paham dah..asal nak masuk minggu baru je mesti rasa sakit macam ni. tapi lepas daddy baca quran kat perut..baby jadi anak yang baik plak..tak sakit kejap. tapi kejap je la...bila mummy tido tu..baby mula kejutkan mummy balik. baby ni....alhamdulillah...nasib baik pagi ni dah ok...tq baby sayang....x wat mummy sakit dah pagi ni...mummy ngan daddy syg baby tau...

baby membesar dengan sihat dan selamat eh kat dalam sana. Allah sentiasa bersama kita tau. Allah akan sentiasa menjaga mummy dan baby. mummy syg baby sgt2 walaupun baby baru 2 bulan lebih dalam kandungan mummy. ingat tu syg :)

2 comments: