Saturday, April 2, 2011

Ayam Penyet di Asam Pedas Linda Onn



Semalam kanda x gtau pun nk g makan kat luar. sebab dia kata nk g bayar sewa rumah je. alih2 elok je parking depan asam pedas linda onn..yeah! dah lama kot teringin nak merasa asam pedas linda onn ni...walaupun takde selera sangat nak makan semalam...tapi dah alang2 dok depan kedai dah...op kos la terus turun. elok2 dok tengok menu nak pilih ikan apa...kanda tunjuk menu ayam penyet. ohhhh....kat sini ada ayam penyet eh...terus tukar plan order ayam penyet. lagipun kalau nak makan asam pedas..takut tak abes lak..kanda tak makan sangat asam pedas. tunggu nanti bawak su la g makan asam pedas. baru syok nak makan ada geng.



*pagi ni muntah yang paling teruk sekali. tak pernah lagi muntah 2 3 kali sampai lembik badan2...

4 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehee!!
2-3 kali baru dikk..
akak ni haaaa..kalo masuk makanan jer terus welkkk balik..
sehari tu berkali2 muntah.,,
sampai ketar2 tao!!
EEE!!
kalo diingatkan alahan rasa nak stop jer preggy..
tp bila tgk org lain preggy..cam jeles lak..

salam singgah dari mummy weiyda♥
keep it up blogging ya dear♥
‎(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

zOeY zAu YaH said...

laaa apsal saya ketinggaln sgt nih? cik ana dah nk dpt baby? tahniah! bestnye....yg pnting saya ttp nk pggil cik ok? haha

♥Ana el Zahra♥ said...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥..ye ke kak...sy alhamdulillah..xde kuat sgt...tp skali kena mmg lembik la...mujur bukan hari2 je ni

♥Ana el Zahra♥ said...

@zOeY zAu YaH...cik zozu bz ngan mekap sampai lupa kat kite...hukhuk. haha...ok je..janji mantain cun..heheh